Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-09-21 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2018-09-24  

|<<

   

 >>|

2018-09-21  

<<<

>>>

 >>|

2018-09-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-09-21

Dz.U. nr: 4580

Od pay-how-you drive do pay-as-you-drive

(Ergo Hestia, YU!, Yanosik)

Produkt i taryfa są ważne, jednak zdecydowanie najważniejszy jest dostęp do klienta i jego pozyskanie. Całą resztę może zrobić każdy. Pomysł, jak dotrzeć do klienta, decyduje o być albo nie być. Oczywiście możemy dyskutować, że produkt musi być fajny, prosty, ale koniec końców klient musi się o tym produkcie dowiedzieć, musi być przekonany, że to jest dla niego wartość na tyle duża, żeby chciało mu się podjąć jakiekolwiek działanie.

- Witold Jaworski, współtwórca marki YU!

 

Półtora roku od oficjalnego startu marki YU! postanowiliśmy z Ergo...

Całość liczy znaków: 5087


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.