Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-09-10 >>>

 

Podsumowanie tygodnia

 

Nawigacja

2018-09-11  

|<<

   

 >>|

2018-09-10  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-09-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-09-10

Dz.U. nr: 4571

Wyścig o klienta czas zacząć

(Allianz, Aviva, Axa, Bacca, Biedronka, Circle K, Compensa, Gefion, Generali, Gothaer, ING, Link4, Lloyd's, NN, Proama, Uniqa)

Koniec roku już w zasadzie za pasem. Czas trochę bardziej się postarać, żeby móc się pochwalić pięknymi przypisami. Czas rozpocząć walkę o klienta. Wszystkie chwyty dozwolone, choć nie wszystkie mile widziane. Jedni ubezpieczyciele robią promocje u agentów, inni reklamują sprzedaż online, jeszcze inni starają się i tu, i tu. Jak skuteczne są akcje promocyjno-reklamowe ubezpieczycieli, okaże się za czas jakiś. Byle tylko rentownie!

- tydzień podsumowuje Anna Trzcińska, redaktor prowadząca

 

W nowym ubezpieczeniowym tygodniu wita nas

Całość liczy znaków: 6558


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.