Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-09-05 >>>

 

AllBright

 

Nawigacja

2018-09-06  

|<<

   

 >>|

2018-09-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-09-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-09-05

Dz.U. nr: 4568

Odrobina luksusu

(Alma, Apple, Aviva, Biedronka, Ergo Hestia, Harley Davidson, KPMG, NN, PZU, Piotr i Paweł, Porsche, Warta)

Premium może być nawet papier toaletowy. Pod względem jakości najmiększy, najmocniejszy, z finezyjnym wzorem i w ładnym kolorze to zdecydowanie co innego niż zwykły szary czy chociażby standardowy sprzedawany pod marką sieciówki. Są nawet marki postrzegane jako lepsze, bardziej "luksusowe". Choć sam produkt jako taki do luksusowych zdecydowanie nie należy.

A czy ubezpieczyciele mają ambicję, by stworzyć ofertę premium?

- Ida Krzemińska-Albrycht

 

Alma upadła. Piotra i Pawła podobno ma przejąć...

Całość liczy znaków: 5594


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.