Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-08-07 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-08-08  

|<<

   

 >>|

2018-08-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-08-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-08-07

Dz.U. nr: 4548

Czy można napisać przejrzyste warunki życiowe...
Można...

(Aviva, Leadenhall, Lloyd's, Prudential, Rejent Life)

Rozmawiałem z różnymi życiowcami. I takimi utopionymi w uefkach, i tymi bardziej nastawionymi na klasyczne produkty w stylu ochrony życia czy endowmenty. Podejścia oczywiście różne. Ale niemal wszyscy zgadzali się w dwu kwestiach. Raz - świadomość ubezpieczeniowa Polaków jest słaba. Dwa - nie da się napisać prostych warunków ubezpieczenia w życiu.

Bullshit. O świadomości może innym razem. Dziś tylko w skrócie: jak g. oferujecie, to Wam nie wierzą. Proste. A dziś o prostych, życiowych warunkach ubezpieczenia. Na przykładzie Leadenhalla.

- przeglądać będzie Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Leadenhall ma jeden, bardzo prosty, przejrzysty produkt życiowy:

Całość liczy znaków: 5191


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.