Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-08-02 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-08-03  

|<<

   

 >>|

2018-08-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-08-01  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-08-02

Dz.U. nr: 4545

Co zamiast Facebooka

(Cambridge Analytica, Facebook)

Sprzedaż ubezpieczeń przez Facebooka nie ma sensu. To większość już wie. Podobnie nie mają sensu próby wykorzystywania Facebooka do "promocji" ubezpieczeń, ubezpieczycieli, agentów. To, co można pewnie zrobić, to komunikacja ubezpieczyciel - agent lub agregator / agencja - agent.

No i oczywiście można wykorzystywać Messengera.

Pytanie, jak długo, bo Facebook spada...

- Marcin Z. Broda, redaktor naczelny

 

Większość z nas pewnie kilka dni temu odnotowała z mediów informację o...

Całość liczy znaków: 4825


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.