Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 Mapa strony

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-07-26 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-07-27  

|<<

   

 >>|

2018-07-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-07-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-07-26

Dz.U. nr: 4538

EKUZ, EKUZ, wszędzie EKUZ

(Apple, Audi, BMW, BZ WBK-Aviva, Baderus, Coca-Cola, Elipsa Group, Generali, Inter, MaxFactor, NFZ, PIU, Pepsi, Rimmel, Samsung, Vaillant, Volvo, Warta, ZOOM bsc)

EKUZ, EKUZ, EKUZ... Dziesiątki informacji prasowych różnych, często nieznanych Kowalskiemu, marek ubezpieczeniowych. Co Kowalski zapamięta? Oczywiście to, co pojawia się najczęściej... czyli hasło EKUZ..

Czy chcemy, czy nie, reklamy działają na powtórzeniach. A ubezpieczeniowi marketingowcy powtarzają tylko EKUZ, EKUZ, EKUZ..

Merytoryka, która po tym haśle stoi, nie jest już najczęściej w żaden sposób dostrzegana. Bo... ktoś naprawdę ma nadzieję, że klient coś takiego doczyta...?

- Marcin Z. Broda, red.nacz.

 

Nie rozumiem "marketingowców" i "pijarowców" ubezpieczycieli, którzy uparli...

Całość liczy znaków: 6522


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.