Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-06-29 >>>

 

Axa Partners jest i dla Ciebie

 

Nawigacja

2018-07-02  

|<<

   

 >>|

2018-06-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-06-28  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-06-29

Dz.U. nr: 4519

Karta Podróżnika od AXA Partners - bo liczy się wygoda

(AXA Partners)

Bilet na pociąg - w telefonie. Karta rabatowa do sklepu - w telefonie. Wejściówka do kina - w telefonie. Nasi klienci coraz rzadziej korzystają z wydruków, nie lubią kolekcjonować papierów i pamiętać o tym, żeby mieć je na okrągło przy sobie. A telefon jest zawsze pod ręką.

 

Z początkiem wakacji AXA Partners wprowadziła Kartę Podróżnika, rozwiązanie, które zapewnia dostęp z urządzenia mobilnego do informacji na temat zawartego ubezpieczenia, okresu umowy, numeru kontaktowego do centrum alarmowego oraz do wskazówek dotyczących korzystania z ubezpieczenia, np. instrukcji, jak zgłosić szkodę.

Wygoda zakupu, zakup wygody

Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu. Tomáš Mrnka, Dyrektor Sprzedaży w AXA Partners, zwraca uwagę: "Dzięki temu rozwiązaniu klient nie musi martwić się wydrukiem polisy, jeśli kupił ją w ostatniej chwili. AXA Assistance jako jeden z niewielu ubezpieczycieli na polskim rynku gwarantuje ochronę dostępną już w ciągu 4 godzin od zakupu".

Co więcej, w razie szkody - będzie mógł po prostu sięgnąć po telefon, w którym będzie miał od razu możliwość wybrania numeru do centrum pomocy, działającego przez całą dobę. Dodatkowo, w Karcie Podróżnika znajdzie wskazówki, jak postępować.

Ściągnięcie Karty Podróżnika jest bardzo łatwe. Klient może ją pobrać na dwa sposoby:

  • na etapie zakupu, po sfinalizowaniu płatności za polisę, może zeskanować kod QR, który zostanie mu wyświetlony, i pobrać Kartę ze strony,
  • w każdej chwili może też wrócić do maila z potwierdzeniem zakupu, OWU i polisą, gdzie znajdzie link pozwalający na pobranie Karty.

Dzięki Karcie Podróżnika klient nie musi pamiętać o wydrukowaniu polisy i noszeniu jej przy sobie podczas wyjazdu.

Klienci doceniają rozwiązanie, a AXA docenia klientów

Karta Podróżnika funkcjonuje już od zeszłego roku na rynku czeskim, gdzie cieszy się pozytywnym odbiorem i coraz większą popularnością.

"Nasz pomysł doczekał się nawet nagrody za innowacyjność w konkursie Cenu pokroku 2017. To dla nas potwierdzenie, że rozwiązanie jest dobre i potrzebne. Żyjemy w czasach, gdy smartfon stał się dla wielu osób swoistym centrum operacyjnym. W tym centrum nie może zatem zabraknąć ubezpieczeń, od których przecież zależy powodzenie niejednej operacji" - dodaje Tomáš Mrnka.

Dodatkowo skorzystanie z Karty Podróżnika oznacza dla klienta 30% zniżki na kolejne podróże.


Partnerem cyklu jest AXA Partners.

Zobacz firmy: AXA Partners

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2018-06-29 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.