Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-06-27 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2018-06-28  

|<<

   

 >>|

2018-06-27  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-06-26  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-06-27

Dz.U. nr: 4517

Dwa główne grzechy w sprzedaży ubezpieczeń

Nikt nie zaprzeczy, że branża ubezpieczeniowa jest jedną z branż, które cechuje wysoki stopień konkurencji. Nierzadko na jednej ulicy znajduje się kilka biur, które oferują te same rozwiązania. Na pewno wzmożoną konkurencję ułatwia fakt, że wejście w ten biznes jest relatywnie łatwe. Zarówno od strony organizacyjnej, jak i finansowej. Nie ma konieczności zakupu towarów czy surowców, zatrudniania specjalistów czy wykupywania drogich licencji. Dodatkowo sprzyja wysoka marża i brak VAT-u. W związku z tym liczba nowych osób zajmujących się sprzedażą ubezpieczeń będzie raczej rosła, niż malała. Zwłaszcza, że w tej branży, jak w żadnej innej, w wielu firmach są powołane osoby, które kandydatów na przyszłych agentów czy OWFCA wyszukują aktywnie na rynku pracy. Co to oznacza w praktyce?

- Adam Kubicki

 

Choć tort wartości zbieranych składek rośnie, liczba chętnych do podziału...

Całość liczy znaków: 4769


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.