Pomysł i potrzeba na stworzenie narzędzia Cumulus Evo zrodził się naturalnie. Bazowałem na doświadczeniach zdobytych od 2011 roku podczas pracy przy narzędziu sprzedażowym Cumulus Floty. Inspiracja do stałego doskonalenia i zmieniania procesów biznesowych pochodzi z japońskiej filozofii Kaizen, zgodnie z którą ciągła praca oparta jest na konsekwentnym wprowadzaniu drobnych zmian.
Cumulus Evo
To prosta i intuicyjna platforma internetowa, której celem jest ułatwienie obsługi masowych ubezpieczeń przystosowanych dla potrzeb konkretnych grup zawodowych. Tworząc aplikację chcieliśmy umożliwić obsługę ubezpieczeń bez potrzeby bezpośredniego kontaktu pośrednika z klientem. Ważne było dla mnie, aby nie trzeba było ręcznie wypełniać żadnych druków, czy formularzy. Łatwiejszy dostęp do każdej polisy nie tylko usprawnia cały proces, ale też ogranicza ryzyko wprowadzenia błędnych danych i obniża koszty.
Cumulus Evo i rower?
Najlepsze pomysły na nowe funkcjonalności pojawiają się podczas moich codziennych rowerowych dojazdów do pracy. Właśnie podczas tych dwudziestominutowych przejażdżek nadmorską trasą rowerową mój umysł pracuje najlepiej. Świeże, morskie powietrze bardzo dobrze wpływa na moje samopoczucie i kreowanie pomysłów. Tak powstał i rozwijał się w mojej głowie pomysł na Cumulus Evo. Teraz pracuję już nad kolejnymi, które mam nadzieję, już niebawem będę mógł przedstawić pośrednikom i klientom.
Rynek
Niewątpliwie Cumulus Evo jest naturalną odpowiedzią ma rosnące oczekiwania klientów i potrzeby pośredników. Pozwala też na oszczędność ludzi i czasu. Liczba zapytań po pierwszych spotkaniach z brokerami już teraz potwierdza, że rynek potrzebował takiego rozwiązania. Cieszę się, że udało się nam wypełnić tę lukę i mam nadzieję, że aplikacja będzie stanowić niezastąpione narzędzie w codziennej pracy wielu osób.
Adam Birosz
Menedżer projektu Cumulus Evo
Partnerem cyklu jest Ergo Hestia.
Zobacz firmy: Ergo Hestia
Artykuł: <<< 2018-05-25 >>>