Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-04-26 >>>

 

Czwartki z assistance

 

Nawigacja

2018-04-27  

|<<

   

 >>|

2018-04-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-04-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-04-26

Dz.U. nr: 4478

Pomoc szybka i skuteczna

(PZU)

Najpopularniejszym kanałem wzywania pomocy jest wciąż całodobowe centrum alarmowe i porady konsultanta. Ostatnio obserwujemy jednak coraz większą rolę aplikacji mobilnych, dzięki którym można zgłosić zdarzenie i precyzyjniej ustalić lokalizację klienta. Spore nadzieje budzą także urządzenia, które mogłyby być montowane np. w samochodach i po wypadku automatycznie łączyłyby się z centrum alarmowym, wyręczając w tym klienta.

- Sebastian Tabaka, dyrektor ds. Obsługi Szkód Assistance

 

Rynek usług assistance rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Badania...

Całość liczy znaków: 2641


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.