Artykuł: <<< 2018-04-26 >>> Data publikacji: 2018-04-26 Dz.U. nr: 4478 Pomoc szybka i skuteczna (PZU) Najpopularniejszym kanałem wzywania pomocy jest wciąż całodobowe centrum alarmowe i porady konsultanta. Ostatnio obserwujemy jednak coraz większą rolę aplikacji mobilnych, dzięki którym można zgłosić zdarzenie i precyzyjniej ustalić lokalizację klienta. Spore nadzieje budzą także urządzenia, które mogłyby być montowane np. w samochodach i po wypadku automatycznie łączyłyby się z centrum alarmowym, wyręczając w tym klienta.
- Sebastian Tabaka, dyrektor ds. Obsługi Szkód Assistance Rynek usług assistance rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie. Badania... Całość liczy znaków: 2641 ZAMÓW PRENUMERATĘ!!! Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego" Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy: Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem. Uwaga! W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl. Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |