Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-04-26 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-04-27  

|<<

   

 >>|

2018-04-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-04-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-04-26

Dz.U. nr: 4478

30 lat bez szkód, czas zapłacić więcej

(Google, PZU)

Dziesiątki ubezpieczeniowców zastanawiają się, co oznacza szkoda. Czy szkoda to źle, czy dobrze?

Kiedyś - bardzo, bardzo dawno temu - jeden z ubezpieczycieli zaskoczył mnie dając baaardzo tanią ofertę dla firmy, która miała potężny pożar w ostatnim roku. Odszkodowanie było (na ówczesną skalą) bardzo wysokie. A uzasadnienie niższej składki było proste: "My widzimy, że oni po tym pożarze odbudowują się już w znacznie bezpieczniejszych technologiach, zmienili procedury, przeszkolili pracowników. Tam już kolejnego pożaru nie będzie. Po co składka ma iść do konkurencji?"

To przy firmach. A co oznacza szkoda dla klienta przy OC ppm?

- Marcin Z. Broda

 

Klient indywidualny. OC ppm - posiadaczy pojazdów mechanicznych....

Całość liczy znaków: 6387


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.