Artykuł: <<< 2018-04-25 >>> Data publikacji: 2018-04-25 Dz.U. nr: 4477 Barbara Stachowicz-Pratt, prezes zarządu Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym: Marcowa konferencja zorganizowana przez Ergo Hestię i Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym "Powiększenie: Po drugiej stronie stoi człowiek" poświęcona była wyzwaniom, z którymi spotykają się zarówno osoby poszkodowane w wypadkach, jak też ubezpieczyciele. Wniosek z tego spotkania jest bardzo istotny: jeśli uda się zwiększyć szanse osób poszkodowanych na powrót do sprawności oraz czynnego udziału w życiu społecznym i zawodowym, wszystkie zainteresowane strony odniosą korzyści. Kolejne artykuły na łamach Dziennika Ubezpieczeniowego to ważne głosy w dyskusji na temat wczesnej i kompleksowej rehabilitacji osób poszkodowanych w wypadkach. Realna więź między osobą poszkodowaną a ubezpieczycielem (CPOP, Ergo Hestia) Doświadczenie Ergo Hestii pokazuje, że im szybciej poszkodowani rozpoczną rehabilitację, tym bardziej rosną szansę na szybszy i pełniejszy powrót do sprawności ruchowej i aktywności zawodowej oraz do życia w społeczeństwie. Dlatego we współpracy z Centrum Pomocy Osobom Poszkodowanym już od niemal 10 lat podejmujemy działania mające na celu rozwój aktywnej i kompleksowej rehabilitacji ofiar wypadków w Polsce. Wierzymy, że w najbliższym czasie również inni ubezpieczyciele obecni na polskim rynku zaczną podążać tą drogą. Jest to w interesie całej branży ubezpieczeniowej, ogółu społeczeństwa a przede wszystkim samych poszkodowanych i ich bliskich. Jeśli ktokolwiek ma wątpliwości, przykłady osób poszkodowanych, które powróciły do sprawności, pokazują realne korzyści, jakie z wdrożenia wszechstronnych, indywidualnych programów terapii płyną dla wszystkich interesariuszy całego procesu. Szeroko zakrojona diagnostyka, leczenie i proces rehabilitacji zarówno medycznej, społecznej i zawodowej pozwoliły na szybki powrót lub dostosowanie poszkodowanych do ich nowej roli po ciężkim wypadku. Ergo Hestia, wspólnie z CPOP może pochwalić się już ponad 200 zakończonymi z powodzeniem programami wszechstronnej, profesjonalnej pomocy poszkodowanym w ich drodze powrotu do aktywnego udziału w życiu społecznym i zawodowym po wypadku. Wzajemne relacje i doświadczenia Ergo Hestii z osobami objętymi tymi programami, nie sprowadzają się wyłącznie do świadczenia usługi rehabilitacyjnej, ale generują realną więź, ubezpieczyciela z osobą poszkodowaną. Doświadczamy tego na co dzień. Wdzięczność, zadowolenie przekładają się na ogromną radość i dają nam motywację uruchamiania takich programów dla kolejnych osób. To są wymierne efekty ich wysiłków, ale też naszego zaangażowania w proces przywracania poszkodowanych do zdrowia, aktywności społecznej i zawodowej. Późniejszy efekt jest w pewnym sensie niepoliczalny, niewymierny i nienamacalny, ale jednak odczuwalny w postaci uśmiechu na twarzy, krótkiego słowa "dziękuję" i relacji między ubezpieczycielem a osobą poszkodowaną. Oprócz aspektu wizerunkowego z pewnością jest to dla nas motywacja do podejmowania się takich działań. Agnieszka Nowacka Dyrektor Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii Partnerem cyklu jest Ergo Hestia.
Archiwum: Rozmowy o rehabilitacji Zobacz firmy: CPOP, Ergo Hestia Artykuł: <<< 2018-04-25 >>> Doświadczenie Ergo Hestii pokazuje, że im szybciej poszkodowani rozpoczną... Prześlij artykuł Profesjonalnie o ubezpieczeniach.. | | |