Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-04-10 >>>

 

Flesz

 

Nawigacja

2018-04-11  

|<<

   

 >>|

2018-04-10  

<<<

>>>

 >>|

2018-04-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-04-10

Dz.U. nr: 4466

Customizacja jako słowo klucz

(Open Life)

Zmiany demograficzne kreują nowe wyzwania dla branży ubezpieczeniowej - to fakt. Pokolenie Y i kolejne, jak np. digital natives, już dziś stanowią ważny segment klientów, którego znaczenie rośnie z każdym rokiem. Tak zwani klienci cyfrowi, biegle posługujący się internetem, którzy informacji o produktach oraz opinii o danej marce szukają właśnie online, są mniej przywiązani do danej marki. W dodatku dużym zaufaniem darzą opinie innych internautów. Aby do nich dotrzeć, musimy diametralnie zmienić sposób myślenia o potrzebach ubezpieczeniowych.

- Krzysztof Bukowski, prezes Open Life

 

Przenosząc doświadczenia z innych branż, jak np. telekomunikacji, na sektor...

Całość liczy znaków: 2280


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.