Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-04-04 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2018-04-05  

|<<

   

 >>|

2018-04-04  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-04-03  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-04-04

Dz.U. nr: 4462

Jak przywiązać klienta do firmy

Zdobywanie i utrzymanie klientów jest podstawą sukcesu każdej firmy. Często wierzy się, że jeśli masz dobry produkt, rzetelną obsługę i dbasz o relacje z klientem, to uzyskasz jego lojalność. Niestety, rzeczywistość pokazuje, że nie zawsze ta zasada sprawdza się w praktyce. Dlatego wiele firm usiłuje zwiększyć lojalność swoich klientów, oferując im różnego rodzaju korzyści: darmowy kubek kawy, kupony rabatowe, bilety lotnicze w promocyjnych cenach czy kupony uprawniające do zniżki na zakup wczasów w następnym sezonie.

- Adam Kubicki

 

Wyniki ostatnich badań dają pewne pojęcie o tym, jak można zwiększyć...

Całość liczy znaków: 4490


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.