Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-02-06 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2018-02-07  

|<<

   

 >>|

2018-02-06  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-02-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-02-06

Dz.U. nr: 4422

Komu (nie) zależy na ubezpieczeniowych start-upach

(Airbnb, Allegro, Aviva, Axa, BlaBlaCar, Ergo Hestia, Gefion, Generali, NN, Nationale-Nederlanden, PZU, Saltus, Signal Iduna, Warta)

Kilka lat temu, gdzieś tak pod koniec pierwszej dekady XXI wieku, wszyscy ubezpieczyciele w Polsce albo mieli, albo zakładali, albo przynajmniej planowali założyć direct. Jeśli któryś z zarządów nie mówił, że będzie direct.. był co najmniej inny. A potem to agenci wygrali z directem i to directy przyszły do tradycyjnych sieci dystrybucji.

Cała historia pięknie jednak pokazuje nasze podejście do innowacji.

- przypomina sobie Marcin Z. Broda

 

W czasach, kiedy mówi się, że ubezpieczenia będzie można kupić na godziny,...

Całość liczy znaków: 3676


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.