Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-01-26 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2018-01-29  

|<<

   

 >>|

2018-01-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-01-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-01-26

Dz.U. nr: 4415

Klient potrzebuje doradcy, a doradca dobrego produktu

(KNF, Prudential)

Wszystko zaczyna się od produktu. Jeśli produkt jest dobry, to pośrednik będzie chciał go mieć

na półce. A jeśli taki produkt sprzedamy odpowiednio klientowi, adekwatnie do jego potrzeb, to będzie on zadowolony i zostanie z nami na długo.

- Jarosław Bartkiewicz, prezes Prudential w Polsce

 

Na 2017 r. postawiliśmy sobie ambitne plany (zobacz:

Całość liczy znaków: 4497


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.