Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-01-18 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2018-01-19  

|<<

   

 >>|

2018-01-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-01-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-01-18

Dz.U. nr: 4409

Strategia PZU: po czynach ich poznamy

(Allegro, Apple, Ergo Hestia, LOT, Nokia, PZU, VIG)

Nowa strategia PZU niespecjalnie zaskoczyła rynek. Ubezpieczeniowi menedżerowie, zapytani o ocenę działań największego ubezpieczyciela w kraju, podkreślają, że PZU wciąż podąża tą samą drogą: wzrostu skali, rentowności, rozwoju ubezpieczeń zdrowotnych, repolonizacji, no i digitalizacji. Zdaniem rynku: pełna przewidywalność, choć opakowana w wyjątkowo ładny cukierek dla partnerów, klientów oraz mediów.

Ale też zgadzają się, że ogłoszenie nowej strategii biznesowej nie musi być jak eksplozja jądrowa. Tak naprawdę strategia powinna potwierdzać, że wcześniej obrany przez firmę kierunek był dobry, więc dziś się go kontynuuje, ewentualnie nieco modyfikując.

A i tak dopiero czas pokaże, jaka w tym cukierku PZU jest moc sprawcza.

- Karolina Zysk-Wieczorek

 

PZU głośno i szumnie zapowiadało ogłoszenie swojej nowej strategii...

Całość liczy znaków: 5784


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.