Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2018-01-08 >>>

 

Spacerkiem przez ubezpieczenia

 

Nawigacja

2018-01-09  

|<<

   

 >>|

2018-01-08  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2018-01-05  

|<<

     

 

Data publikacji: 2018-01-08

Dz.U. nr: 4401

Wpadka! I co dalej?

(Amazon, KNF)

Wiele słyszy się o tym, że łatwiej i taniej jest utrzymać dotychczasowego klienta niż pozyskać nowego. Warto się więc starać, aby klient był zadowolony. Nie zawsze to oczywiście wychodzi, bo wpadki zdarzają się zawsze. Nie tylko w ubezpieczeniach. Przykłady pokazują, że inne branże starają się utrzymać nawet tego skrzywdzonego klienta, rekompensując mu swoje błędy.

Ale czy w ubezpieczeniach się da?

- Anna Trzcińska

 

Błędów nie popełniają ci, którzy nic nie robią. Grunt, by błąd swój przyjąć...

Całość liczy znaków: 3810


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.