Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-12-28 >>>

 

TUZ: good local standard

 

Nawigacja

2017-12-29  

|<<

   

 >>|

2017-12-28  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-12-27  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-12-28

Dz.U. nr: 4395

Doskonalenie sprzedaży

(TUZ)

Dobry produkt nie wystarczy, by rozhulać sprzedaż. Bo sprzedaż to wiele różnych czynników, które muszą razem zadziałać, aby ostatecznie móc myśleć o osiągnięciu sukcesu. TUZ zdaje sobie z tego sprawę, dlatego obecnie intensywnie pracuje nad doskonaleniem wieloaspektowym: nie tylko produktów, lecz także merytoryki pracowników i pośredników, systemów motywacyjnych, sprawności procesów...

- Dawid Piasecki, szef sprzedaży TUZ

 

W Polsce obecnie mamy do czynienia ze wzrostem gospodarczym, który napędzany jest przez sektor małych i średnich przedsiębiorstw oraz przez gospodarstwa domowe. Obserwujemy również spore ożywienie w inwestycjach. Trzeba to wykorzystać i podążać za rynkiem. I TUZ zamierza właśnie w tym kierunku iść.

Produktowo

W najbliższym czasie położymy silniejszy nacisk właśnie na segment MSP. Kończymy prace nad nowym produktem, który planujemy zaimplementować na początku 2018 r. Przebudowujemy również produkty z grup 8, 9, 13, 15 i 17 tak, by jak najlepiej dostosować je do potrzeb rynkowych. W TUZ-ie pojawi się również nowy dla nas kanał sprzedaży - stawiamy na współpracę z brokerami. Chcemy być obecni w segmencie korpo, oczywiście na miarę i możliwości TUZ-a. Będziemy więc celować w MSP.

Planujemy również sukcesywnie poprawiać rentowność grupy 10. Aby ten cel osiągnąć, skupimy się na pakietowaniu produktów komunikacyjnych.

Szkoleniowo

Sprzedaż to jednak nie tylko produkt. Sprzedaż to proces ciągły, który wymaga wieloczynnikowego spojrzenia. Dlatego w TUZ-ie pracujemy nad szeregiem zmian, które - mamy nadzieję i wierzymy - zaowocują. Po pierwsze, wypracujemy odpowiedni model komunikacji z pośrednikami. Po drugie, będziemy aktywnie działać nad podnoszeniem wiedzy produktowej, zarówno naszych pośredników, jak i pracowników. Tworzymy system szkoleń opartych nie tylko o trenerów sprzedaży, lecz także o webinaria. Odpowiednie przygotowanie merytoryczne jest niezwykle istotne, dlatego poświęcimy wiele czasu i środków, aby nasi ludzie mogli szerzyć wiedzę wśród agentów.

Sprzedaż to proces ciągły, który wymaga wieloczynnikowego spojrzenia.

Motywacyjnie

Chcemy również rozszerzyć naszą sieć multiagencyjną. Z jednej strony uaktywnić tych pośredników, którzy w którymś momencie od nas odeszli, z drugiej - pozyskać nowych. Stawiamy zarówno na agregatorów, jak i na lokalnych agentów. Dla naszych kluczowych pośredników przygotujemy specjalny system motywacyjny, ponieważ zamierzamy bazować na tej grupie agentów, która jest wobec nas lojalna i chce sprzedawać dla TUZ-a więcej niż tylko jeden czy dwa produkty. Tę grupę będziemy wzmacniać i rozbudowywać. Oczywiście, system prowizyjny musi być dostosowany do naszych potrzeb biznesowych i akcentować to, na czym nam najbardziej zależy, być spójny z naszymi celami i polityką sprzedażową. Jednocześnie musi odpowiadać wymogom stawianym dystrybutorom przez IDD. Nowe regulacje należy więc pogodzić i z rentownością, i z potrzebami biznesowymi.

Sieć sprzedaży, aby była efektywna, musi być sprawna i szybka.

Wspierająco

TUZ stawia przede wszystkim na umobilnienie sieci sprzedaży. Pracowaliśmy nad tym już w 2017 roku i będziemy pracować dalej. Realizacja sprzedaży nie będzie się odbywać przez nasze oddziały regionalne, postawimy mocniej na teren, na pośredników. Sieć sprzedaży, aby była efektywna, musi być sprawna i szybka. Nie będzie taka bez dobrego wsparcia w postaci sprawnych, scentralizowanych procesów i systemów backoffice'owych.

Wszystkie powyższe elementy składają się na możliwy do osiągnięcia sukces w sprzedaży. I nad tym właśnie TUZ intensywnie pracuje.

Dawid Piasecki

Szef sprzedaży TUZ


Partnerem cyklu jest TUZ.



Archiwum:

TUZ: good local standard

Zobacz firmy: TUZ

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2017-12-28 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.