Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-11-02 >>>

 

Spacerkiem przez ubezpieczenia

 

Nawigacja

2017-11-03  

|<<

   

 >>|

2017-11-02  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-10-31  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-11-02

Dz.U. nr: 4357

Produkt dla klienta czy klient dla produktu?

Dobry produkt ubezpieczeniowy to podstawa. Musi spełniać szereg cech, aby dobrze się sprzedawać, aby zapewnić ubezpieczycielowi oczekiwany przypis. Zdecydowanie najważniejszą z cech jest, by produkt odpowiednio adresował potrzeby klienta. Wydaje się to oczywiste, a jednak nie jest. Czasem trzeba się nieźle nagimnastykować, żeby dać klientowi to, czego oczekuje. A czasem jest to po prostu niemożliwe. - Anna Trzcińska

 

Agent ubezpieczeniowy to profesjonalista, który doskonale zna i rozumie...

Całość liczy znaków: 3452


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.