Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-09-22 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2017-09-25  

|<<

   

 >>|

2017-09-22  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-09-21  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-09-22

Dz.U. nr: 4329

Rachunek Allegro, Googla i Facebooka

(Aegon, Allegro, Allianz, Aviva, Booking.com, Ergo Hestia, Facebook, Filmweb, Google, Gothaer, HBO, MetLife, Netflix, PZU, TripAdvisor)

Żyjemy coraz bardziej w świecie wszędobylskich ocen i rankingów. Konsument może ocenić każdy produkt, usługę, film, obiad. Wszystko. A kolejny konsument - wybierając produkt dla siebie - kieruje się oceną i opinią poprzednika.

Do tego świata ubezpieczyciele są kompletnie nieprzystosowani. Na razie chyba nawet PR-owcy nie zwracają uwagi na oceny wystawiane ich firmom. O prezesach i członkach nie wspominając. Bo klientów, którzy z ubezpieczyciela ze względu na złą ocenę zrezygnowali, po prostu nie widać...

- Marcin Z. Broda

 

Zainspirowany komentarzem Anny Trzcińskiej, koleżanki z redakcji, do...

Całość liczy znaków: 5127


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.