Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-08-03 >>>

 

Spacerkiem przez ubezpieczenia

 

Nawigacja

2017-08-04  

|<<

   

 >>|

2017-08-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-08-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-08-03

Dz.U. nr: 4295

Zgodnie z wolą klienta

Odpowiedzi na reklamację należy udzielić bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin to 60 dni. Ale trzeba to klientowi wyjaśnić. W przypadku niedotrzymania terminów reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z wolą klienta. Takie mamy prawo. - Anna Trzcińska

 

Reklamacje... Ubezpieczyciele bardzo się ich obawiali. A konkretnie...

Całość liczy znaków: 6717


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.