Dziennik Ubezpieczeniowy

 >> Dziennik Ubezpieczeniowy 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata :: Wyślij ponownie 

 Szukaj

 

 

 

Ubezpieczyciele nie dbają o klientów; Generali zaczyna
Dziennik Ubezpieczeniowy 2017-05-22 (4244)

Zobacz: <<<< 2017-05 >>>>

     Technologie IT  
       Najwięksi ubezpieczyciele na cyfrowej ścieżce - edycja 2016 (A.M. Best, Comarch, Gartner)
   
     Podsumowanie tygodnia  
       Ubezpieczyciele nie zachowują żadnych relacji z klientami (Allianz, Amplico, Aviva, Axa, CU, Ergo Hestia, Generali, ING, Link4, MTU, MetLife, NN, OFA, PZU, Prudential, RF, UFG, Warta)
   
     Felietonik Anny Sitarek  
       Komunikacja nie dba o klienta (Allianz, Aviva, Axa, Compensa, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, HDI, Liberty, Link4, MTU, PZU, Proama, SKOK, TUZ, Uniqa, Warta)
   
     Rynek  
       Ruszył Uniwersytet Likwidacji Szkód Generali (Generali, KNF, OFA, PG, RF)
       PZU nie musi wprowadzać dalszych podwyżek (PZU)
       PKO Ubezpieczenia obsługuje 1,1 mln klientów (PKO Ubezpieczenia)
       Signal Iduna: w 2016 r. osiągnięty próg rentowności (Signal Iduna)
       Aviva o digitalizacji sektora ubezpieczeń (Aviva)
       W MSP niezbędna świadomość czynników ryzyka (Link4, PIU, PZU)
       Rozważania wokół VAT-u do usług dodatkowych (MDDP, TSUE)
       UOKiK rozważa nagrody dla sygnalistów (UOKiK)
       Maciej Samcik analizuje Allianz1 (Allianz)
       PZU: promocja mieszkaniówki w nowej kampanii (PZU, Uniwersal McCann, VML)
       3/4 Polaków czuje się bezpiecznie w sieci (Europ Assistance)
       Aviva: wyjazdy na festiwale muzyczne a ubezpieczenie (Aviva)
       Największy spadek cen OC ppm w Łodzi (Ubea, YCD)
   
     Produkty  
       Nowe ubezpieczenie ochronne od Warty (Warta)
   
     Świat  
       Rumunia: ustawa o OC ppm przyjęta przez izbę parlamentarną (ASF, BAAR)
   
     Szkody  
       Szkody w skrócie

Zobacz: <<<< 2017-05 >>>>

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.