Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-03-08 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2017-03-09  

|<<

   

 >>|

2017-03-08  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-03-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-03-08

Dz.U. nr: 4195

Misselling - czym jest, czym nie jest

(Alior, Axa, KNF, Nordea PTE, Raiffeisen, Uniqa)

Komisja Nadzoru Finansowego za misselling uważa oferowanie produktów niedostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości klientów. Wyraźnie zaznacza też, że misselling może obejmować zarówno proces sprzedaży, jak i działania marketingowe. To bardzo szeroka definicja, pod którą można podciągnąć bardzo wiele różnorodnych działań ubezpieczycieli.

Swoją drogą 5 punktów dla tych, którzy podadzą w jakim dokumencie KNF tak ładnie i szeroko określił definicję missellingu. Dodajmy, że to dokument obowiązujący już od 2014 roku... - Marcin Z. Broda

 

Ubezpieczeniowy Faceboook już dosłownie zalewany jest zdjęciami z...

Całość liczy znaków: 3576


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.