Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-02-01 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2017-02-02  

|<<

   

 >>|

2017-02-01  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-01-31  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-02-01

Dz.U. nr: 4170

Jak radzić sobie z milczącym klientem

Gdy już zdołałeś nakłonić opornego prelegenta do mówienia, nie otwieraj ust. Przerwanie strumienia słów poprzez wtrącanie własnego komentarza będzie dla nich jedynie pretekstem, żeby zamilknąć, a przecież skłonienie ich do mówienia za pierwszym razem było już wystarczająco trudne. Jeśli nawet nasuwa ci się istotne pytanie lub błyskotliwa riposta, nie odzywaj się. - Adam Kubicki

 

Jak już zapewne zauważyłeś, ludzie różnią się między sobą stylami...

Całość liczy znaków: 5574


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.