Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-01-31 >>>

 

Felietonik Marcina Masnego

 

Nawigacja

2017-02-01  

|<<

   

 >>|

2017-01-31  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-01-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-01-31

Dz.U. nr: 4169

Jednorożec, czyli woda z mózgu

Mainstream nie komunikuje, nie informuje, tylko ogłupia. Krzewi wiarę w fikcje, zmusza do kupowania rzeczy niepotrzebnych i głosowania na kreatury. Dlaczego więc nie zmusza do kupowania polis? Bo właściciele biznesu ubezpieczeniowego nie chcieli wydawać pieniędzy na kupowanie miejsca i czasu w ogłupiaczach. - Marcin Masny

 

Dlaczego "świadomość ubezpieczeniowa" nie jest dobrym terminem sprzedażowym?...

Całość liczy znaków: 5605


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.