Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2017-01-03 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2017-01-04  

|<<

   

 >>|

2017-01-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2017-01-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2017-01-03

Dz.U. nr: 4150

Lepiej być trollem czy elfem? O Facebooku dla ubezpieczycieli - polemika

(Amazon, CXCorps, We Are Social)

28 grudnia 2016 r. ukazał się w Dzienniku Ubezpieczeniowym artykuł Marcina Brody "Po co nam Facebook?", dotyczący potencjalnego wykorzystania Facebooka przez branżę ubezpieczeniową. Autor zasygnalizował kilka kwestii, a możliwe korzyści oferowane przez Facebook, jak się wydaje, sprowadził do (niezbyt efektywnej) funkcji piorunochronu. Jest to podejście typowe dla dość staromodnego pojmowania obsługi klienta i możliwości stwarzanych przez nowoczesne technologie. Sugeruje ono brak zrozumienia dla funkcjonowania klientów w internecie i zmian, jakie w związku z tym zaszły w ich oczekiwaniach. Niniejszy artykuł jest polemiką z tezami prezentowanymi przez Autora, ze szczególnym uwzględnieniem poglądów dotyczących wykorzystania Facebooka jako kanału komunikacji z klientami. - Tomasz Domagalski, CXCorps

 

Klienci są w sieci. Dane z badania przeprowadzonego przez agencję We Are...

Całość liczy znaków: 5000


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.