Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-12-28 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2016-12-29  

|<<

   

 >>|

2016-12-28  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-12-27  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-12-28

Dz.U. nr: 4146

Po co nam Facebook

(Facebook)

Rajd Św. Mikołaja powoli się kończy, a my możemy zastanowić się przy okazji po co nam Facebook. Nie prywatnie, ale biznesowo. Czy da się to-to wykorzystać w jakikolwiek sposób w biznesie ubezpieczeniowym, czy też nie bardzo. Na razie (nie tylko na polskim rynku) najlepiej wychodzi chyba piorunochron, tj. kanalizowanie skarg, a nawet hejtu klientów na własny profil. - Marcin Z. Broda

 

Piorunochron to ważna funkcja profili facebookowych wielu ubezpieczycieli....

Całość liczy znaków: 3954


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.