Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-11-09 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2016-11-10  

|<<

   

 >>|

2016-11-09  

<<<

>>>

 >>|

2016-11-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-11-09

Dz.U. nr: 4113

Agent lubi to, co zna

(Generali, Gothaer, PZU, Warta)

Wprowadzenie zupełnie nowego systemu sprzedażowego, czy nawet modyfikacja już istniejącego, to dla ubezpieczyciela duże przedsięwzięcie, a przy tym najczęściej powód do dumy. Poszczególni ubezpieczyciele prześcigają się w komunikowaniu, że oto ich system jest najlepszy, najnowocześniejszy, że jest przełomem na miarę wynalezienia koła. I oczywiście - że jest przygotowany z myślą o agentach, by pracowało im się lepiej. Niestety, w praktyce często wychodzi, że wszelkie ulepszenia są raczej po to, by zrobić dobrze nie agentowi, a ubezpieczycielowi. - Anna Trzcińska

 

Podstawowe pytanie brzmi, czy wielce innowacyjny system sprzedażowy...

Całość liczy znaków: 5262


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.