Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-10-18 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2016-10-19  

|<<

   

 >>|

2016-10-18  

<<<

>>>

 >>|

2016-10-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-10-18

Dz.U. nr: 4099

Kanały sprzedaży muszą się uzupełniać

(Link4, UFG)

Chcemy osiągać rentowny wzrost poprzez zbilansowany rozwój wszystkich kanałów sprzedaży: agencyjnego, directowego i affinity. Cała firma w tym roku osiąga dynamikę przychodów ze składek na poziomie 30%. - Agnieszka Wrońska, prezes Link4

 

Oba nasze dwa główne kanały sprzedaży muszą się uzupełniać, bo każdy ma inne...

Całość liczy znaków: 3959


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.