Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-08-24 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2016-08-25  

|<<

   

 >>|

2016-08-24  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-08-23  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-08-24

Dz.U. nr: 4059

Gówniany biznes

(Allianz, Aviva, Compensa, Ergo Hestia, Gothaer, ING, NN, PZU, Prudential)

Wbrew tytułowi nie będzie tym razem o ubezpieczeniach. Przynajmniej nie wprost. Będzie za to o tradycyjnym problemie ubezpieczeń, a dokładniej ubezpieczeniowych marketingowców i zarządów. Bo stale słyszę, że ubezpieczenia nie są sexi i nie ma w nich nic ciekawego, co pozwoliłoby na promocję ubezpieczeń, konkretnego ubezpieczyciela, konkretnego ubezpieczeniowego produktu. Tyle, że problem jest w głowach, a nie w ubezpieczeniach... - Marcin Z. Broda

 

Kilka miesięcy temu na jednej z setek marketingowych konferencji Cezary...

Całość liczy znaków: 4930


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.