Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-08-03 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2016-08-04  

|<<

   

 >>|

2016-08-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-08-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-08-03

Dz.U. nr: 4045

Ubezpieczeniowe nauki z porażki Almy

(ABC, Alma, Biedronka, Carrefour, Freshmarket, Odido, Poczta Polska, Żabka)

Patrząc na inne rynki, można wiele się nauczyć. A zawsze lepiej uczyć się przecież na cudzych, a nie na własnych błędach. Popatrzmy więc na historię mającej dziś kłopoty Almy i zastanówmy się, jak przełożyć rzecz na ubezpieczenia. A chyba warto. - Marcin Z. Broda

 

Alma, sieć sklepów / delikatesów, nastawiona oryginalnie na klienta...

Całość liczy znaków: 5930


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.