Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-06-10 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2016-06-13  

|<<

   

 >>|

2016-06-10  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-06-09  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-06-10

Dz.U. nr: 4007

Brand positioning - czyli rola marki Proama w grupie Generali

(Generali, Proama)

Celem każdej spółki powinna być przynajmniej minimalna rentowność oferowanych produktów. Każdy z nas, gdyby jutro stał się właścicielem marki czy firmy ubezpieczeniowej, najpierw przeanalizowałby portfolio ubezpieczeniowe spółki, a później wdrożył proces oceny ryzyka i adaptacji cen do właściwego poziomu. Poziom cen, który klienci Proama otrzymują obecnie, jest adekwatny do ryzyka, jakie reprezentują. - Adam Malinowski

 

Proama po połączeniu z Generali dalej reprezentuje niezależną...

Całość liczy znaków: 4483


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.