Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-06-09 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2016-06-10  

|<<

   

 >>|

2016-06-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-06-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-06-09

Dz.U. nr: 4006

PZU z pompą, ale bez szału

(MEN, MSP, PZU)

Przy działaniach promocyjnych niełatwo jest znaleźć granicę między wydaniem zbyt dużej ilości pieniędzy w porównaniu do spodziewanych efektów sprzedażowych a wydaniem zbyt małej ilości pieniędzy. Wydanie zbyt małej sumy może bowiem okazać się zupełnie bezsensowne, bo będą to pieniądze wyeksportowane w kosmos - działań nikt nie zauważy, a gadżety trafią do kosza. A mało kto może sobie pozwolić na promowanie się z taką pompą, żeby niedociągnięcia nie wychodziły na pierwszy plan. - Ida Krzemińska-Albrycht

 

W niedzielę w ogrodach Kancelarii Premiera odbył się piknik rodzinny z okazji...

Całość liczy znaków: 5328


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.