Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-06-03 >>>

 

Punkty widzenia

 

Nawigacja

2016-06-06  

|<<

   

 >>|

2016-06-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-06-02  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-06-03

Dz.U. nr: 4002

Rzecznik Finansowy: klient musi dostać wyczerpujące informacje

(IMiGW, RF)

Brak pełnej informacji w korespondencji do klienta to zarzewie konfliktu, który kończy się interwencją Rzecznika Finansowego i utratą klienta. Warto też przypomnieć, że zgodnie z "ustawą reklamacyjną", przekazanie "wyczerpującej informacji na temat stanowiska" to obowiązek ubezpieczyciela. - Krystyna Krawczyk, dyrektor Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego w Biurze Rzecznika Finansowego

 

Przykład z ostatnich dni. Odbieram telefon od osoby znanej z pierwszych stron...

Całość liczy znaków: 6853


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.