Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-05-18 >>>

 

Sprzedaż

 

Nawigacja

2016-05-19  

|<<

   

 >>|

2016-05-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-05-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-05-18

Dz.U. nr: 3992

Jak pobudzić potrzebę klienta

Nawiązanie właściwej relacji jest cechą najlepszych sprzedawców. Ten proces wymyka się ujednoliconym definicjom działania. Jest to pewnego rodzaju wirtuozeria komunikacji, która powoduje, że klient zaczyna się czuć swobodnie i komfortowo w kontakcie z doradcą. Nie można tego wyuczyć się na szkoleniach. To połączenie naturalnych uzdolnień i doświadczenia powodowanego praktyką sprzedażową. Głównym elementem tego etapu rozmowy jest trafianie w tematy, które interesują rozmówcę i są dla niego ważne. - Adam Kubicki

 

Sprzedaż ubezpieczeń można podzielić na 2 rodzaje: zakup ubezpieczenia, z...

Całość liczy znaków: 4834


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.