Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-05-13 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2016-05-16  

|<<

   

 >>|

2016-05-13  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-05-12  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-05-13

Dz.U. nr: 3989

3% ma znaczenie

(Allianz, Bank Handlowy, Citibank, Coca-Cola, PIU, Warta)

Wydaje się, że 3% błędów to nie jest dużo. W ubezpieczeniach, w likwidacji szkód przecież błędy się zdarzają. Zdarzają się też ubezpieczycielom błędy w sprzedaży. I - według ubezpieczycieli - chyba muszą się zdarzać. Ale zastanówmy się, tak na spokojnie, jak sami czulibyśmy się, gdyby inni usługodawcy lub inni dostarczyciele produktów, z których sami korzystamy, popełniali taki sam poziom błędów, jak ubezpieczyciele. - Marcin Z. Broda

 

Uwaga! W niniejszym tekście celowo pomylono 3% znaków. Jak słyszę...

Całość liczy znaków: 3844


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.