Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-04-05 >>>

 

Spojrzenie na rynek

 

Nawigacja

2016-04-06  

|<<

   

 >>|

2016-04-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-04-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-04-05

Dz.U. nr: 3963

Chwyć mnie za serce

(Gebco, Link4, MetLife, Nationwide, Prudential, Thai Life)

Reklama w telewizji? To może herbatę pójdę zrobić. Albo sprawdzę, co na innym kanale... Sama telewizora nie mam, ale doskonale znam tę strategię z opowieści rodziny i znajomych. Jesteśmy znudzeni ciągle tymi samymi chwytami reklamowymi. Większość spotów wrzucamy do jednej z szufladek: nudne/durne/żałosne/sztampowe i zapominamy o nich. - Ida Krzemińska-Albrycht

 

Rzadko się zdarza, żeby jakaś reklama zrobiła na nas na tyle duże wrażenie,...

Całość liczy znaków: 3760


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.