Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-03-29 >>>

 

Podsumowanie tygodnia

 

Nawigacja

2016-03-30  

|<<

   

 >>|

2016-03-29  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-03-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-03-29

Dz.U. nr: 3958

PIU nie potrafi, prosi Rzecznika

(EuCO, Generali, KNF, PIU, RF, RzU)

Polska Izba Ubezpieczeń po raz kolejny oddała pole, prosząc Rzecznika Finansowego, by to on uściślił definicję reklamacji. Po raz kolejny Polska Izba Ubezpieczeń płakała tylko, jak to ubezpieczycielom jest źle i jak są biedni. Całe otoczenie - wszyscy klienci indywidualni i biznesowi, partnerzy, nadzór, wszyscy regulatorzy - już zaczynają nieszczęśliwych, skrzywdzonych, nieporadnych i bezbronnych ubezpieczycieli pocieszać i głaskać po główce. "Biedny ubezpieczyciel, biedny.. Nie wie, co to reklamacja.. Rzecznik pomoże, pocałuje w zbite kolanko..." - podsumowuje Marcin Z. Broda

 

Tradycyjnie w naszych kalendarzach pojawiły się Święta i tradycyjnie się...

Całość liczy znaków: 5075


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.