Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2016-03-09 >>>

 

Felietonik pozytywny

 

Nawigacja

2016-03-10  

|<<

   

 >>|

2016-03-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2016-03-08  

|<<

     

 

Data publikacji: 2016-03-09

Dz.U. nr: 3945

Klienci mają w dupie Wasze nowe produkty

(Apple, Progressive Insurance, Samsung, mBank)

Wielu wydaje się, że ubezpieczenia to taka skończona już działka. Że nie ma tu miejsca na innowacje, na nowości. To jednak tylko pozory. Faktycznie może niewiele jest szans na zupełnie nowe produkty w wąskim rozumieniu ryzyk, które mają być chronione. Choć i to nie do końca jest prawdą. Za to dużo więcej jest do zrobienia wszędzie wokół. A ubezpieczenia czekają wciąż na swój mBank. W ubezpieczeniach dziś, w Polsce w szczególności, są same szanse. Tylko chodzić po ulicach i brać! - Marcin Z. Broda

 

W ubezpieczeniach likwidacja szkód nie ma znaczenia dla wizerunku i dla...

Całość liczy znaków: 5876


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.