Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-11-09 >>>

 

Multiagencje

 

Nawigacja

2015-11-10  

|<<

   

 >>|

2015-11-09  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-11-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-11-09

Dz.U. nr: 3863

AD Ubezpieczenia nastawione na kontakt

(AD Ubezpieczenia)

W sprzedaży ubezpieczeń niezwykle ważnym czynnikiem jest kontakt. Agent powinien wypracować więź z klientem, aby ten mu zaufał i chciał z uśmiechem przyjść ponownie. A z kolei ubezpieczyciel powinien budować jak najlepszą relację z agentem, aby współpraca między nimi przebiegała dobrze. Na pewno wielu agentów się zgodzi z twierdzeniem, że aby zmotywować agentów, ubezpieczyciel powinien raczej zainwestować w dobrego dyrektora sprzedaży niż w konkursy motywujące. - Ida Krzemińska-Albrycht

 

Metryczka
+ Multiagencja: AD Ubezpieczenia + Właściciele:...

Całość liczy znaków: 6302


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.