Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-10-16 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2015-10-19  

|<<

   

 >>|

2015-10-16  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-10-15  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-10-16

Dz.U. nr: 3847

Chciałbym, by Aviva wygrała

(Aviva, Google)

Ubezpieczenie nie jest produktem, który można kupować dla radości samego kupowania czy posiadania. To nie jest - będący chyba symbolem pokolenia - smartfon czy ciuch. Ubezpieczenie może sprzedać tylko realna, rzeczywista potrzeba. Potrzeba zabezpieczenia siebie, kogoś, czegoś. Lub - to stało za sukcesem inwestycji opakowanych w ubezpieczenia - potrzeba zysku. - Marcin Z. Broda

 

Bardzo bym chciał, by Avivie się udało. Ich nowy projekt (zobacz:

Całość liczy znaków: 7657


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.