Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-05-26 >>>

 

Felietonik Anny Sitarek

 

Nawigacja

2015-05-27  

|<<

   

 >>|

2015-05-26  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-05-25  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-05-26

Dz.U. nr: 3746

Życiówka na reklamowym bezdrożu

(4Life Direct, Allianz, Aviva, Axa, ING, MetLife, Prudential, Uniqa)

Życiówka mało promuje się w telewizji za pomocą kampanii reklamowych. Wygląda na to, że w większości przypadków nie ma pomysłów na to jak się reklamować i jak zachęcać klientów do kupowania ubezpieczeń na życie. Cała praca sprzedażowa przerzucana jest tym samym na agentów, którzy pozostają bez wsparcia. - Anna Sitarek

 

Ubezpieczenia na życie nigdy nie były jakoś mocno widoczne w telewizyjnych...

Całość liczy znaków: 4302


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.