Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2015-04-08 >>>

 

Felietonik Marcina Z. Brody

 

Nawigacja

2015-04-09  

|<<

   

 >>|

2015-04-08  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2015-04-07  

|<<

     

 

Data publikacji: 2015-04-08

Dz.U. nr: 3713

Produkt jak każdy inny

(Aviva, Link4, PZU, Proama)

Przez lata myśleliśmy, że ubezpieczenie jest jakimś dobrem szczególnym. Zapewniamy ochronę, bezpieczeństwo. Trzeba nam wierzyć, by móc świadomie zdecydować o swojej ochronie. Ubezpieczeniowcy czuli misję swojej pracy. Czuli, że pomagają ludziom w potrzebie. Dziś coraz częściej te obciążenia są pomijane przy konstrukcji ubezpieczeniowego produktu, strategii dystrybucji, promocji marki. Odchodzimy od korzeni ubezpieczeń. By po jakimś czasie dopiero zauważyć, co straciliśmy. - Marcin Z. Broda

 

Klasyczny zakład ubezpieczeń składa się z dwu głównych biur, czy...

Całość liczy znaków: 7841


ZAMÓW PRENUMERATĘ!!!

 

 

 

Logowanie dla subskrybentów "Dziennika Ubezpieczeniowego"

Prosimy o podanie adresu e-mail, na który przesyłany jest Dziennik Ubezpieczeniowy:

Na podany adres przesłany zostanie specjalny e-mail z "otwierającym" Archiwum Dziennika Ubezpieczeniowego linkiem.

 

Uwaga!

W przypadku spółek, które wykupiły otwartą subskrypcję Dziennika (rozsyłany wewnętrznie lub w intranecie), można wpisać po prostu swój adres email, np: Jan.Kowalski@TwojaFirma.pl.

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.