Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-18 >>>

 

Zamówienia publiczne (inne)

 

Nawigacja

2012-12-19  

|<<

   

 >>|

2012-12-18  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-17  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-18

Dz.U. nr: 3145

Jarocin: Gmina Jarocin

Jarocin: Usługa ubezpieczenia sprzętu elektronicznego Gminy Jarocin w ramach projektu Internet w domu szansą na rozwój wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jarocin

Numer ogłoszenia: 514124 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 444986 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia sprzętu elektronicznego Gminy Jarocin w ramach projektu Internet w domu szansą na rozwój wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jarocin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Usługa ubezpieczenia sprzętu elektronicznego Gminy Jarocin w ramach projektu Internet w domu szansą na rozwój wykluczonych cyfrowo mieszkańców Gminy Jarocin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot 66510000-8 Usługi ubezpieczeniowe Dodatkowe przedmioty 66515000-3 usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66515100-4 usługi ubezpieczenia od ognia 66515400-7 usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:

    tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Waryńskiego 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32895,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50215,00

  • Waluta: PLN.

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 514124 z dnia 2012-12-17

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-18 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.