Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-07 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-10  

|<<

   

 >>|

2012-12-07  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-06  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-07

Dz.U. nr: 3138

Nowy Sącz: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu

Nowy Sącz: Ubezpieczenie mienia od wszelkich zdarzeń losowych, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych

Numer ogłoszenia: 258459 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu , ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4426488, faks 018 4426345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia od wszelkich zdarzeń losowych, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa - ubezpieczenie mienia od wszelkich zdarzeń losowych, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od uszkodzeń, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych z podziałem na 4 zadania:

Zadanie 1: Przedmiotem zamówienia są: Element I: ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych; Element II: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od uszkodzeń;

Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;

Zadanie 3: Przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne;

Zadanie 4: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.

Postanowienia umowy ubezpieczenia albo innego dokumentu stanowiącego potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia maja pierwszeństwo przez zapisami OWU. W zakresie nie uregulowanym postanowieniami SIWZ zastosowanie mogą mieć Ogólne Warunki Ubezpieczenia danego wykonawcy, o ile nie stoją w sprzeczności z SIWZ. Wszelkie wątpliwości należy interpretować na korzyść Zamawiającego.

Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzanie przez Wykonawcę jakichkolwiek odstępstw od treści zawartych w SIWZ. Nie dopuszcza się również stosowania ograniczeń, wyłączeń czy też wprowadzania limitów ponad te, które zostały zapisane w OWU lub określone w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju usług o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-4, 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku - uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - Wykonawca wykaże się, że się w ofercie zezwoleniem na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej posiadanej zgodnie z ustawą z dnia 22.05.2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (DZ. U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.)

      Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wykonawców oraz o ustanowieniu pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza sie możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach:

a) zmiany kluczowego personelu Ubezpieczyciela lub Ubezpieczającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych,

b) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy,

c) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Ubezpieczającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu na raty,

d) zmiany wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, zmiany wysokości majątku z zachowaniem stawki ustalonej dla danego rodzaju ubezpieczenia,

e) zmiany dotyczące ilości jednostek organizacyjnych Ubezpieczającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia lub likwidacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.nowy-sacz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu ul. Wiśniowieckiego 136 pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są:

    Element I: ubezpieczenie mienia od wszelkich ryzyk losowych;

    Element II: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od uszkodzeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych - 20


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.54.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych - 20


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych - 20


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Zakres pokrycia ryzyk fakultatywnych - 20


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 258459 z dnia 2012-12-06

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-07 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.