Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-05 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-06  

|<<

   

 >>|

2012-12-05  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-12-04  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-05

Dz.U. nr: 3136

Rypin: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o.

Rypin: Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie

Numer ogłoszenia: 488098 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Komes" Sp. z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802461, faks 054 2802755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pkkomes.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o.

w Rypinie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferowane ogólne warunki ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (dla Zadania 1) lub ogólne warunki ubezpieczenia mienia i pojazdów (dla Zadania 2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:

a) w razie zmian obowiązującego prawa, mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa;

b) w razie zmian prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy;

c) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, mających istotny wpływ na realizację zamówienia,

d) W przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pkkomes.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. przy ul. E. Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. przy ul. E. Orzeszkowej 4, 87-500 Rypin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialnosci cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 : przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 : przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Komunalnego KOMES Sp. z o.o. w Rypinie, 87-500 Rypin, ul. E. Orzeszkowej 4. Szczegółowy zakres ubezpieczenia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 488098 z dnia 2012-12-04

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-05 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.