Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-12-03 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-12-04  

|<<

   

 >>|

2012-12-03  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-30  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-12-03

Dz.U. nr: 3134

Dąbrowa Górnicza: Gmina Dąbrowa Górnicza

Dąbrowa Górnicza: Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w poniższym zakresie:

zadanie 1

a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;

b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;

c) Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie służbowych podróży zagranicznych

d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia

zadanie 2

Ubezpieczenia komunikacyjne.

zadanie 3

Ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych.

Numer ogłoszenia: 254229 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w poniższym zakresie:

zadanie 1

a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;

b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;

c) Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie służbowych podróży zagranicznych

d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia

zadanie 2

Ubezpieczenia komunikacyjne.

zadanie 3

Ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych dla dostaw i usług w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29

stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) I.Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenie Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej w

poniższym zakresie: zadanie 1 a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; b) Ubezpieczenie sprzętu

elektronicznego od wszystkich ryzyk; c) Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie służbowych podróży

zagranicznych d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania

mienia, zadanie 2 Ubezpieczenia komunikacyjne, zadanie 3 Ubezpieczenie NNW członków ochotniczych

straży pożarnych. II. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy współudziale brokera ubezpieczeniowego: Willis Polska S.A. z siedzibą

w Warszawie, ul. Leszno 12 wpisanego do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000020018 Zezwolenie Ministra Finansów nr 77 z dnia 28

listopada 1991 roku, potwierdzone decyzją Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń z dnia 08.12.2000 r.

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. 31 SIWZ: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - WARUNKI UBEZPIECZENIA..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego opisanego w specyfikacji, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy.

    2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających.

    Realizacja zamówień uzupełniających odbywać się będzie w zakresie przewidzianym przedmiotem zamówienia i określonym kodami CPV.

    3. Wartość zamówień uzupełniających wyniesie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdego zadania i nie więcej niż 10 000 zł łącznie dla wszystkich zadań.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.32.00-1, 66.51.21.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że są uprawnieni do uczestnictwa w obrocie prawnym na podstawie odrębnych przepisów, tj. posiadają przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski co najmniej w zakresie tożsamym z zakresem przedmiotu niniejszego zamówienia oraz prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2010 r. nr 11 poz. 66 z późn. zm.), co najmniej w zakresie tożsamym z zakresem przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w

      postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

      Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

      Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

      Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 Ustawy, jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy oświadczą, że posiadają : - zgodnie z art. 154 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.06.2012 roku wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100 %,

      - zgodnie z art. 146 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej, na dzień 30.06.2012 roku wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%.

      Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu

      o złożone wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku udziału w

      postępowaniu wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ogólne warunki ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń określonych w punkcie

    31 SIWZ i/lub szczególne warunki ubezpieczenia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty (wzór Formularza Oferty stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ), wraz z Załącznikami nr 1-11 do Formularza Oferty (postanowienia dotyczące warunków ubezpieczeń) - wskazana data podpisania Formularza.

Uwaga:

W zależności od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, dwie czy trzy części zamówienia zakreśla w części B Formularza oferty - zakres oferty właściwy zakres poprzez zaznaczenie odpowiedniego słowa: TAK / NIE. W takim przypadku do oferty winien dołączyć dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3.1. SIWZ w zakresie, w jakim składana jest oferta oraz wypełnić stosowne załączniki.

2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); - jeżeli zostało ustanowione do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Przez zezwolenie, koncesję lub licencję sekcja III.4.1) Ogłoszenia należy rozumieć:

Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej co najmniej w zakresie tożsamym z zakresem przedmiotu zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, zaświadczenia właściwego organu nadzoru, że wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenie wraz z przytoczeniem podstawy prawnej; Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.

4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.,

że na dzień 30.06.2012r.:

pokrycie rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100 %,

pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%.

- załącznik nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może na:

a) zmianie wartości majątku zamawiającego (Planowane zakupy i inwestycje w roku 2013 - samochód pożarniczy - dotyczy zadania 3)

b) zmianie zakresu wykonywane działalności gospodarczej, w szczególności rodzaju i miejsca prowadzenia działalności

c) dostosowaniu treści umowy do stanu prawnego zaistniałego na skutek zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Administracyjny, Referat Obsługi Urzędu, piętro IV, pok.

403.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie

wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.

3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2. i 9.2. SIWZ przez każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ - winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawców lub wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.3. , Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.4.1. SIWZ oraz ogólne warunki ubezpieczenia wymienione w pkt. 9.3.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.

3.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich

w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

4.Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w

zakresie ochrony ubezpieczeniowej. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie czynności

administracyjnych związanych z wykonywaniem umowy ubezpieczenia oraz procedur związanych z

likwidacją szkód.

5. Uszczegółowienie sekcji II.2) ogłoszenia: zadanie 1:

Wymagany termin realizacji zamówienia zamyka się w 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia, tj: od 01.01.2013 - 31.12. 2013 r.

zadanie 2:

Wymagany termin realizacji zamówienia zamyka się w 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia począwszy od 01.01.2013 r.

z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia poszczególnych pojazdów;

zadanie 3:

Wymagany termin realizacji zamówienia zamyka się w 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia, tj: od 01.01. 2013- 31.12. 2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1

a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;

b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;

c) Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie służbowych podróży zagranicznych

d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres niniejszej części obejmuje:

    a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk;

    b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk;

    c) Ubezpieczenie kosztów leczenia w czasie służbowych podróży zagranicznych

    d) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia. Szczegółowo warunki ubezpieczenia zostały podane w pkt. 31 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki ubezpieczenia - 10


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczeniem objęte zostaną wszystkie wyszczególnione pojazdy należące do Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych zgodnie z Tabelą 2 i Tabelą 2a stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ (wykaz pojazdów). Szczegółowo warunki ubezpieczenia zostały podane w pkt. 31 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie NNW członków ochotniczych straży pożarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem ubezpieczenia są następstwa nieszczęśliwych wypadków, jakich mogą doznać strażacy jednostek OSP i członkowie młodzieżowych drużyn pożarniczych. Szczegółowo warunki ubezpieczenia zostały podane w pkt. 31 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 254229 z dnia 2012-11-30

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-12-03 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.