+ Nowe produkty elementem walki o klienta
+ Ubezpieczyciele wprowadzają dodatkowe opcje
Ubezpieczyciele prześcigają się w walce o klienta, m.in. poprzez tworzenie nowych produktów. Najwięcej nowości dotyczy ubezpieczeń zdrowotnych. Europa jako pierwsza zaczęła ubezpieczać na wypadek konieczności leczenia po powrocie z podróży zagranicznej. Mariusz Górski, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Zagranicznych w Europie, mówi, że w ramach ubezpieczenia wszystkie koszty leczenia firma pokrywa na bieżąco. W Signal Idunie w ramach Multiochrony ze Szpitalna Opieką Zdrowotną klienci mogą korzystać m.in. z komfortowych warunków pobytu w szpitalu, np. osobnego pokoju. Aviva oferuje z kolei dodatkowe opcje typu: zwrot pieniędzy za zakup leków, w pakiecie Na Zdrowie.
Prawie co czwarta polska firma sygnalizuje narastające problemy z otrzymaniem na czas zapłaty za sprzedane towary lub usługi. |
|
|
Joanna Namerła, menedżer produktów dla instytucji finansowych Ubezpieczenia Concordia, zwraca uwagę na to, że prawie co czwarta polska firma sygnalizuje narastające problemy z otrzymaniem na czas zapłaty za sprzedane towary lub usługi. Dlatego Concordia wprowadziła Ochronę Prawną Wierzytelności (Zobacz: Ochrona Prawna Wierzytelności w Concordii), dzięki której klient może liczyć m.in. na pomoc przy windykacji należności. Allianz dla menedżerów przygotował ubezpieczenie Rodzina Prestige (Zobacz: Allianz Rodzina Prestige: grupówka dla menedżerów). (KW)
Za:
Dziennik Gazeta Prawna, nr 229 (2012-11-15), str. A14, Elżbieta Glapiak, Atrakcyjniejsze polisy to większa składka
Zobacz firmy: Allianz, Aviva, Concordia, Europa, Signal Iduna
Artykuł: <<< 2012-11-26 >>>