Dziennik Ubezpieczeniowy

Dziennik Ubezpieczeniowy >> Szukaj 

 

Archiwum :: O Dzienniku :: Prenumerata 

 Szukaj

 

 

Artykuł: <<< 2012-11-21 >>>

 

Zamówienia publiczne (postępowania)

 

Nawigacja

2012-11-22  

|<<

   

 >>|

2012-11-21  

|<< 

<<<

>>>

 >>|

2012-11-20  

|<<

     

 

Data publikacji: 2012-11-21

Dz.U. nr: 3126

Rzeszów: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie

Rzeszów: Ubezpieczenie armatora tj. Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35 -105 Rzeszów promu o nazwie Bartek służącego do przewozów międzybrzegowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 854 Annopol - Kosin - Chwałowice - Gorzyce na odcinku w km 23 + 275 - 23 + 399 na rzece San (km 3 + 900) w miejscowości Czekaj Pniowski obejmujące:

a) ubezpieczenie AC i OC armatora na gwarantowaną sumę ubezpieczenia do kwoty 150.000,00 złotych,

b) ubezpieczenie OC armatora w związku z przewozem ludzi, zwierząt i sprzętu na gwarantowaną sumę ubezpieczenia do kwoty 100.000,00 z

Numer ogłoszenia: 461456 - 2012; data zamieszczenia: 20.11.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie armatora tj. Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35 -105 Rzeszów promu o nazwie Bartek służącego do przewozów międzybrzegowych w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 854 Annopol - Kosin - Chwałowice - Gorzyce na odcinku w km 23 + 275 - 23 + 399 na rzece San (km 3 + 900) w miejscowości Czekaj Pniowski obejmujące:

a) ubezpieczenie AC i OC armatora na gwarantowaną sumę ubezpieczenia do kwoty 150.000,00 złotych,

b) ubezpieczenie OC armatora w związku z przewozem ludzi, zwierząt i sprzętu na gwarantowaną sumę ubezpieczenia do kwoty 100.000,00 z.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie AC i OC armatora na gwarantowaną sumę ubezpieczenia do kwoty 150.000,00 złotych tj. za szkody poniesione przez armatora z tytułu eksploatacji promu do przewozów międzybrzegowych tj. utonięcie, kradzieży, dewastacji, pożaru niekontrolowanego spłynięcie z nurtem rzeki na wskutek:

- awarii, uszkodzenia (dewastacji), kradzieży stalowej lin głównej nośnej wraz z stalowymi urządzeniami brzegowymi służących do jej napinania,

- awarii, uszkodzenia (dewastacji), kradzieży stalowej liny holującej,

- awarii, uszkodzenia (dewastacji), kradzieży stalowych lin prowadzących,

- awarii uszkodzenia (dewastacji), kradzieży stalowych brzegowych pachołków cumowniczych i stalowych łańcuchów cumowniczych,

- powodzi, oraz szkody wyrządzone osobom trzecim przez prom w wyniku jego niekontrolowanego spłynięcia z nurtem rzeki. Ubezpieczenie OC armatora w związku z przewożeniem ludzi, zwierząt i sprzętu na gwarantowaną sumę ubezpieczenia do kwoty 100.000,00 złotych tj. za szkody jakie mogą powstać na pokładzie promu w czasie przewozu międzybrzegowego. Ubezpieczenia NNW armatora na gwarantowana sumę ubezpieczenia do kwoty 5.000,00 złotych tj. w związku z wypadkami powstałymi na pokładzie promu w czasie przewozu międzybrzegowego oraz zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia - Rozdział III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- działanie siły wyższej;

- zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy/polisy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;

- wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania umowy/polisy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów II piętro pok. 45.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów Parter pok.1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Za:

Biuletyn Zamówień Publicznych, ogłoszenie nr 461456 z dnia 2012-11-20

 

Komentuj Prześlij  Drukuj

Artykuł: <<< 2012-11-21 >>>

 

 

 

Profesjonalnie o ubezpieczeniach..

Miesięcznik Ubezpieczeniowy

 

 
 Strona przygotowana przez Ogma Sp. z o.o.